Uluslararası Öğrenciler Kurumiçi Yatay Geçiş Duyurusu
Bartın Üniversitesi 2023-2024 Akademik Yılı Bahar Dönemi Uluslararası Öğrenci Kurum İçi Yatay Geçiş Başvuru Tarihleri ve Sonuçların İlanı |
|
Başvuru Tarihi |
03 Şubat 2024 - 11 Şubat 2024 |
Başvuruların Değerlendirilmesi |
12-13 Şubat 2024 |
Sonuçların Duyurulması |
14 Şubat 2024 (Akademik Birimlerin web Sayfasında) |
Öğrenci Kayıtları |
15-16 Şubat 2024 Akademik birim öğrenci işleri tarafından bölüm kayıtları ve ders kayıtları yapılacaktır. |
Başvuru Adresi
Yatay geçiş başvurusu aşağıdaki link üzerinden online olarak yapılacaktır.
Başvuru adresi: https://form.bartin.edu.tr/form/uluslar-yatay-gecis-2023.html
Başvurularda Yüklenmesi Gereken Belgeler
1-Aktif Öğrenci belgesi
2-Diplomanın aslı ve Not Durum Belgesinin (Transkript) aslını ile Türkiye Temsilciliği tarafından onaylanmış tercümeleri
3- Uluslararası Öğrenci Kurum içi Yatay Geçiş Başvuru Formu (Başvuru ekranında form bulunmaktadır.)
Not 1: Yatay geçişi kabul edilen uluslararası öğrenciler yeni kayıtlanacakları bölüme harç ücretinde farkı olması durumunda farkını ödeyip dekontunu ilan edilen listelerde yer alan mail adresine öğrenci kayıt tarihleri haftasında göndermeleri gerekmektedir. Fark ücretinin yatırılmaması durumunda ders kaydı yapılmayacaktır.
Not 2: Zorunlu Hazırlık olan Programlar ile Özel Yetenek Programlarına kontenjan ayrılmamış olup, diğer program için 5 kontenjan ayrılmıştır.