2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları

Paylaş: 
Yayın Tarihi : 07/02/2025

ASİL VE YEDEK KAYIT TARİHLERİ

Başlangıç Tarihi

Bitiş Tarihi

Asıl Kayıt Tarihi

10.02.2025

14.02.2025

Yedek Kayıt Tarihi

17.02.2025

21.02.2025




Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması hâlinde kabul edilir. Fakültemize yatay geçiş hakkı kazanan öğrencilerden şahsen gelemeyenler, ıslak imzalı olan belgelerini posta/kargo yoluyla Eğitim Fakültesi Dekanlığının aşağıda belirtilen açık adresine gönderilmesi gerekmektedir. Ancak evrakların elektronik imzalı olması durumunda  egitim@bartin.edu.tr adresine mail olarak gönderebilirler.

 

İstenen Belgeler

1- Onaylı öğrenci belgesi
2- Onaylı transkript
3- ÖSYS / YKS puanını gösteren belge (ÖSYM sonuç bildirim adresinden alınabilir.)
4- Daha önce Merkezi Yerleştirme (Ek Madde 1) ile yatay geçiş yapmadığına dair beyan formu
5- Ders içerikleri (Ders içeriklerinin onaysız olması halinde akademik birim, öğrencinin geldiği üniversitenin Ders Bilgi Paketinden ders içeriklerinin doğruluğunun/uygunluğunun teyidini yapar. Farklılık olması halinde; öğrenci, kayıt yaptırdıktan sonra bir hafta içerisinde onaylı ders içeriklerini aşağıda iletişim menüsü altında yer alan fakülte/yüksekokula ait mail adresine göndermelidir. Aksi takdirde muafiyet işlemi yapılmaz.)
6- Başvuru formunun çıktısı
7-Yatay geçiş yapmasında herhangi bir sakınca olmadığını gösteren belge


Ders muafiyeti talebinde bulunacak öğrencilerin dolduracağı dilekçe örneği ektedir.
Yatay geçiş kayıtlanma dilekçe örneği ektedir.


ADRES:
Bartın Üniversitesi Eğitim  Fakültesi Yeni Derslik Binası 2. Kat 2-29 Nolu Ofis
74110 Kutlubeyyazıcılar Kampüsü Merkez / BARTIN
Telefon No: 0378 501 1000/ Dahili Numaralar: 2056-2057-3210



Önemli Not: Yatay geçiş yaptıktan sonra bursunuzun/kredinizin kesilmemesi için https://www.turkiye.gov.tr/kyk-kredi-burs-nakil-basvurusu adresinden burs/kredi nakil talebinde bulunmayı unutmayınız.

Ekler