2022-2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması halinde kabul edilir.Kayıtlar için istenen belgeler epolat@bartin.edu.tr mail adresine gönderilecektir.
Asıl Kayıt Tarihi | 13 Şubat 2023 | 12 Mart 2023 |
Yedek Kayıt Tarih | 20 Şubat 2023 | 12 Mart 2023 |
İstenen Belgeler
1- Onaylı Öğrenci belgesi
2- Onaylı Transkript
3- ÖSYS / YKS Puanını gösteren belge (ÖSYM sonuç bildirim adresinden alınabilir)
4- Ders içerikleri (Ders içeriklerinin onaysız olması halinde akademik birim, öğrencinin geldiği üniversitenin Ders Bilgi Paketinden ders içeriklerinin doğruluğunun/uygunluğunun teyidini yapar. Farklılık olması halinde; öğrenci, kayıt yaptırdıktan sonra bir hafta içerisinde onaylı ders içeriklerini aşağıda iletişim menüsü altında yer alan fakülte/yüksekokula ait mail adresine göndermelidir. Aksi takdirde muafiyet işlemi yapılmaz.)
5- Başvuru formunun çıktısı
6- Yabancı dil yeterliliğine sahip olduğuna dair belge (Tamamen veya kısmen yabancı dil ile eğitim yapan programlara yatay geçiş yapacak öğrenciler için)
7- Daha önce Merkezi Yerleştirme (Ek Madde 1) ile yatay geçiş yapmadığına dair belge
Ders Muafiyeti talebinde bulunacak öğrencilerin dolduracağı dilekçe örneği ektedir.
Önemli Not: Yatay geçiş yaptıktan sonra bursunuzun/kredinizin kesilmemesi için https://www.turkiye.gov.tr/kyk-kredi-burs-nakil-basvurusu adresinden burs/kredi nakil talebinde bulunmayı unutmayınız.
Önemli Not: Kahramanmaraş'ta meydana gelen deprem afetinden dolayı yükseköğretim kurumlarının bahar dönemi başlangıçları ikinci bir duyuruya kadar Yükseköğretim Kurulu tarafından ertelenmiştir.
Depremden etkilenen illerimizde (Kahramanmaraş, Diyarbakır, Adana, Adıyaman, Malatya, Gaziantep, Şanlıurfa, Osmaniye, Hatay, Kilis) ikamet eden ya da nüfusa kayıtlı ili bu iller olan öğrencilerimizden Üniversitemizi yatay geçişle kazanan öğrencilerimizin kayıt hakları saklı tutulacaktır.