2021-2022 Akademik Yılı Bahar Dönemi Merkezi Yerleştirme Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
2021 -2022 Akademik Yılı Bahar Dönemi Merkezi Yerleştirme Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları için tıklayınız.
KESİN KAYIT HAKKI KAZANAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER
- Ders İçerikleri (Ders içeriklerinin onaysız olması halinde akademik birim, öğrencinin geldiği üniversitenin Ders Bilgi Paketinden ders içeriklerinin doğruluğunun/uygunluğunun teyidini yapar. Farklılık olması halinde; öğrenci, kayıt yaptırdıktan sonra bir hafta içerisinde onaylı ders içeriklerini aşağıda iletişim menüsü altında yer alan fakülte/yüksekokula ait mail adresine göndermelidir. Aksi takdirde muafiyet işlemi yapılmaz.)
- Güncel Onaylı Transkrip Belgesi.
- Başvuru Formunun Çıktısı.
- Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına Dair Belge.
- Yabancı Dil Yeterliliğine Sahip Olduğuna Dair Belge(Tamamen veya kısmen yabancı dil ile eğitim yapan programlara yatay geçiş yapacak öğrenciler için)
- Kayıt Tarihleri İçerisinde Katkı Payı / Öğrenim Ücretinin Yatırıldığına Dair Banka Dekontu/Makbuzu. (İkinci öğretim öğrencileri, uzaktan öğretim öğrencileri ile normal öğretim sürelerini aşan birinci öğretim öğrencileri için).
- Onaylı öğrenci belgesi.
**: İçinde bulunduğumuz Covid-19 pandemi süreci nedeniyle Üniversitemize yatay geçiş hakkı kazanan ancak evraklarını elden teslim edemeyen
öğrencilerin, yatay geçiş evraklarını egitim@bartin.edu.tr e-posta adresine dilekçe ile birlikte göndermeleri gerekmektedir.
Dilekçe örneği için tıklayınız.