Üç Lisans Programımızın Akreditasyon Sürecinin Ara Değerlendirme Süreçleri Tamamlandı
Kalite kültürünü tabana yaymanın ve bunu sürdürülebilir kılmanın hedeflendiği Üniversitemizde çalışmalar kararlılıkla sürdürülüyor. Öğretmenlik Eğitim Programları Değerlendirme ve Akreditasyon Derneği (EPDAD) tarafından Fakültemiz İlköğretim Matematik Öğretmenliği ve Sınıf Öğretmenliği Programları için ara değerlendirme sanal saha ziyaretleri gerçekleştirildi. Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Programı ise sürecin en başından beri çeşitli ve zengin kanıtları olduğu ve EPDAD tarafından kanıtları yeterli görüldüğü için ara değerlendirme sürecinin raporla değerlendirilmesi uygun görüldü.
Ziyaretler kapsamında İlköğretim Matematik Öğretmenliği ve Sınıf Öğretmenliği Programları ile ilgili standartlara ilişkin kanıt dosyaları incelenerek öğrenci, öğretim elemanı, uygulama öğretmeni, okul yöneticileri ve Bartın İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile görüşmeler gerçekleştirildi. Süreçte EPDAD tarafından öz değerlendirme raporundaki iyileştirmeye açık yönlerin fazlasıyla iyileştirildiği ifade edildi ve genel fiziki imkânlara yönelik iyileştirme noktasında öneriler sunuldu.
Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma ÜNAL, kalite ve akreditasyon noktasında fakülte olarak gösterilen gayretin önemine vurgu yaparak Eğitim Fakültesi olarak sürekli iyileştirme mantığıyla kalite süreçlerine büyük önem verdiklerini belirtti ve bu düşüncelerle kaliteyi önceleyen çalışmaları dolayısıyla Eğitim Fakültemizin akademik ve idari insan kaynağı ile tüm bileşenlerimize teşekkür ettiğini ifade etti. Ayrıca nazik tutumları ve kalite sürecine verdikleri katkılardan dolayı EPDAD takımına da teşekkürlerini dile getirdi.